TiQiT: de ICT-tool voor Slimme Bouwlogistiek

TiQiT: de ICT tool voor bouwlogistiek die 24/7 op elk device dè oplossing biedt.

Tablet, desktop of smartphone: TiQiT past zich aan uw device en uw bouwplaats aan. iOS, Android en Windows.

Speciaal ontwikkeld voor het zelf plannen en bewaken van de bouwlogistiek. Een tool die aansluit op midden- tot grote bouwprojecten.

Een ICT-oplossing die omgaat met de dynamiek van het bouwproces en de vele wijzigingen, zelfs op de transportdag. Zo informeert TiQiT u vooraf over (transport)vertragingen. Het resultaat is een complete ICT tool waarin zowel de transporten, materiaal- & materieelvoorraad wordt bewaakt. Dit geeft duidelijkheid en overzicht.   Lees meer →

Met meer grip op de logistiek heeft u meer grip op de bouw. Met TiQiT heeft u de tool om zelf de logistiek te monitoren en coördineren. Live en interactief alle informatie in één overzicht. TiQiT kent verschillende modules. U als bouwer of logistiek dienstverlener bepaalt zelf welke modules u gebruikt. Modules die voldoen aan de hoogste eisen als het gaat om dataveiligheid en intuïtief gebruikersgemak op de bouwplaats. Daar wordt het succes van de tool grotendeels bepaald.

TiQiT wordt door ons  in samenwerking met een softwarehuis in Utrecht ontwikkeld. Hierbij voorziet BouwAanvoerders in de branche specifieke kennis en het softwarehuis, met bekende internationale logistieke klanten, voor het onderhoud en continue doorontwikkeling.

Wij hebben gekozen voor een jong team van softwareontwikkelaars (45 FTE). Zij hebben inmiddels in diverse branches verschillende innovatieve applicaties ontwikkeld. Samen zetten wij ideeën om in een tool. In deze samenwerking bewaakt het softwarehuis aspecten als gebruikersgemak en dataveiligheid, BouwAanvoerders voorziet in de branchekennis en bewaakt de praktische toepasbaarheid.

TiQiT: 100% made in NL

Wij kiezen voor korte lijnen en duidelijke communicatie.

Alle modules zijn in TiQiT volledig opnieuw ontwikkeld en vanwege de gekozen maatwerk oplossing zijn er geen beperkingen. Hierdoor is de tool flexibel, aanpasbaar en wordt optimaal aangesloten op onze branche specifieke gebruiken & oplossingen. Dit geeft niet alleen gemak voor logistieke uitvoering maar vooral in het intuïtieve gebruikersgemak op de bouwplaats. Daar wordt het succes van de tool vooral bepaald.

Met de continue ontwikkeling wordt er maandelijks functionaliteit toegevoegd. Dit zijn generieke functies die van waarde zijn voor zowel onze klanten (aannemers en logistiek dienstverleners) als op basis van eigen bouwlogistieke ervaringen.

De tool is in Utrecht gebouwd en wordt daar ook verder doorontwikkeld. Maatwerk is hiermee mogelijk. Wij streven echter naar generieke oplossingen. Generieke oplossingen zijn voor meer klanten met een bouwlogistiek probleem te gebruiken. Deze oplossingen zijn daarmee goedkoper (ontwikkel-, programmeer- en onderhoudskosten) en sneller realiseerbaar. Met deze aanpak is tot dusver maatwerk succesvol voorkomen.

Back to Top